Zákaznické centrum společnosti Vak – Vodovody a kanalizace Jesenicka, a.s., je místem, kde vyřídíte všechny záležitosti spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod. Poskytujeme zde informace o smlouvách, vyúčtování, odběrných místech i spotřebě vody, pomůžeme s podáním žádostí a poradíme při řešení individuálních požadavků. Naši pracovníci jsou připraveni nabídnout vám odbornou a vstřícnou podporu osobně, telefonicky i prostřednictvím elektronické komunikace.
Kontakty
Otevírací doba pro veřejnost
- Pondělí 8:00 - 11:00 11:30 - 16:30
- Středa 8:00 - 11:00 11:30 - 16:30
Zálohové platby
Pro platby záloh můžete využít níže uvedené způsoby úhrady. Platební informace Vám na vyžádání předají pracovnice zákaznického centra.
- Bankovní převod na účet naší společnosti
- Inkaso
- SIPO
- Platba poštovní poukázkou typu A
Změny na odběrných místech
Pro provedení změn na odběrných místech využijte prosím „Protokol k odběrnému místu“, který naleznete na této stránce níže, nebo v sekci ke stažení V případě dotazů kontaktujte pracovnice zákaznického centra.
Prostřednictvím protokolu k odběrnému místu můžete např. požádat o:
- Změnu osobních a kontaktních údajů
- Změnu způsobu hrazení zálohových plateb a faktur
- Elektronické zasílání faktur e-mailem
- Změnu odběratele na odběrném místě